Yenianneee21 Kızlar anti rubella igG 500 pozitif çıkmış 7 haftalık hamileyim anti rubella igM 0.28 negatif yazıyor internette igG okuduğumda düşük veya bebekte hasar bırakıyor yazıyor sizce hastaneye gitmeli miyim 🥺
Birtane2307 Yenianneee21 alakasi yok igg demekmdaha omce gecirmissin bagisiklik kazanmissin demek igm negatif ise suan aktif olan bi rubella bulunmamakta demek
DemirleHayat Yenianneee21 sanirim cevabınızı alıp rahatlamissiniz 😊 tekrar ben de yazayım dedim igg geçirilip bağışıklık olan demek pozitif olması iyi birsey igm mevcut olan negatifse o da iyi birsey hastalık yok demek 🌸
Mavi34 Yenianneee21 canım igg bağışıklık varmı onu gösteriyor bundan korkma önemli olan igm nin normal olması. Ibn pozitif olursa şuan bu hastalığı yani kizmikcik geçiriyorsun demek olur sen onu okumussun
Yenianneee21 Birtane2307 Rubella IgG’nin pozitif olması, o kişinin kızamıkçığa karşı bağışıklığının olduğunu gösterir. Rubella enfeksiyonu hamilelik sırasında geçirildiğinde bebekte ciddi hasarlara ya da düşüklere neden olabilir. bu şekilde yazıyor tedirgin oldum 🥺
Yenianneee21 DemirleHayat çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun ya valla internette okuduğum gibi çok korktum hemen yazmak istedim iyiki yazmışım yoksa sabahı edemezdim 🤍