Nimet-efebspnr38 Kızlar saatlerdir geçmiyor sanki gaz sancısı gbi bu sancı boyle üşütme gbi mi ağrıyor nefesimi kesiyor daha buhın doktora gittim sancı falan yoktu
bircivcivannesi Nimet-efebspnr38 bebeğin hafta gelişimlerinde yazıyor uygulamanın bu haftalarda kasık ağrısı normalmis bünye kendini doğuma hazırlıyormus
G-123 Aynısını yaşadım gaz mış meğer adım atamıyordum nefes alamiyordum resmen bir bıçak gibi saplanıyordu acile gitmiştik direk çok korkmuştum ama gaz sancisiymis 3 gün sürdü
Gulbeyazk Nimet-efebspnr38 canım dubhalac surup var yarın ondan al 4 5 kaşık iç yarim saate rahatlayacaksın