brvnsubasi Merhaba biz 5+5 olduk gece 12 itibariyle🥰 Sabahta hastanede kesesini gördük☺️sizin semptomlarınız ne zaman başladı yani bulantı, kusma, halsizlik, yorgunluk bunlar ne zaman başladı🤔
Elif2912 brvnsubasi 5+2 bulantim cok bas agrim var kasiklardada biseyler oluyor kese gorduk bugun cok ac kaliyorum halsizim birde yeni fark ettim sag yumurtaligimda bi dolgunluj var goguslerde aciyor
kurtaricimelekk brvnsubasi 37 den selamlar asıl şuan geçmiyor 😂 anlamayacaksınız bile zamanın hızını, tadını çıkarın🥺
_Aysgll_ brvnsubasi benim bulantilar 6. Haftada başlamıştı canım 🤗 13. Haftamdayim son bı haftadır yoktu şimdi iki gündür yine geldi sürekli bulantılarım oluyo sabah akşam yine çıkartıyorum 😅 Tamamen ne zaman gider hiç bilmiyorum 🤭 İlk zamanlar da çok ağır geçirmiştim bulantıları zaten 😅 senin de inşallah olmaz yada hafifi geçirenlerden olursun 🥰
brvnsubasi Guznugdcu Sağlıkla kucağımıza alalımm inşallah❣️ Benimde öyle ara ara kaşık ağrısı ve uyku hali var bulantı yok acaba ne zaman başlar 😅
Guznugdcu brvnsubasi hic baslamasin daha iyi emin ol canim😀 benim ikinci gebeligim ilk gebeligimde kalp atisini duyamamistik. Deli gibi bulantim vardi su bile icemiyordum baya kotuydu
poyrazinannesi3547 Hayırlı olsun bencede zaman geçmiyor 6+3 olduk ama hala gtmedim haftaya gtcem doktora inşallah hayırlı haberler alırız bende aşırı derecede koku hassasiyeti var göğüs ağrısı var kızlar ne zaman geçer bilmiyorum uyku pek uyuyamıyorum ya
brvnsubasi poyrazinannesi3547 Gidin hayırlı haberler alırsınız inşallah🤲🏼🥰 koku hassasiyeti ne zaman başladı sizde☺️
Emine_clk01 poyrazinannesi3547 benim koku hassasiyeti 6 da başladı 20 oldum şimdi azalarak devam ediyor hala. Daha yolun çok başındasınız bu yoldaki herkese başarılar hayırlı sağlıklı sıhhatli doğumlar🤗
Ayse71 Bizde 5+1 olduk Rabbime binlerce kez şükürler olsun Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu güzel duygu hissiyatı 🥰🤲🏻🤰🏻
brvnsubasi Ayse71 aminnn 🥰 çok güzel karmaşık bir his ama yaşanması gerek 🙏🏻 Sizde bulantı şikayet var mı 🤔
brvnsubasi Elif2912 bulantınız ne zamandır var, Allah yardımcınız olsun🤲🏼 Benimde göğüste hafif ağrı var
Ayse71 brvnsubasi bulantı binde bir oluyor diyebilirim halsizlik sık idrara çıkma sürekli uyku halim var 🥰 sizde peki
Guznugdcu brvnsubasi inşallah🙏😀 siz sadece keseyi mi gorebildiniz canim doktor ne dedi acaba? Benimde persembe gunu kontrolum goremem diye tedirginim biraz
CAEAKTEKIN Merhaba bende 4+6 biz yolun başındayız ama perşembe günü kontrole gideceğiz insaallahh keseyi görürüz sıkıntı olmadan devam ederiz. Keseyi görmek için erkenmi acaba. Benim gibi olup kese gören varmi
brvnsubasi Guznugdcu bizde sadece kese göründü boyutu 8.7 mm miş. Bebeğide göremez miyiz dedim çok küçük dedii 🙏🏻 10-15 güne kalp atışlarını duyabiliriz dedi ☺️
brvnsubasi Emine_clk01 Emine_clk01 genelde 6 da başlamış☺️ bizim 6 ya 2 gün kaldı bakalım inşallah başlamazz 🙄😅
poyrazinannesi3547 Emine_clk01 Benim adet tarihinden önce başladı inşallah bakalım ne zaman gecicek Allah razı olsun Rabbim tüm bebişleri sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah