Kızlar selam ben şimdi 24 haftalıgım fakat ellerim 20. Haftadan sonra şişmeye başladı bi kaç gündür de ayaklarım büyüdü resmen olmuyor ayakkabılarım yüzüklerim olmuyor doktor tansiyondan şüphelendi düzenli ölçtüm 1 hafta herhangi yükseklik görülmesi benim bildiğim son aylar şişiyor el ayak böyle erken haftalarda şişen varmı?