Asia ben ilk gittigimde kese görünmedi doktorum ilk önce bna sordu hazırsan alttan bakalım istermisn die ben tamam dedikden sonra baktı gayet anlayıslı davrandı ilk bebeğim tecrübesizm dediğim için sagolsun çok ilgilendi her defasında bence gittiğin zamn yasadgın sıkıntıları anlatrsan ekstra daha da hassas davranır bende zehirlendim gecenin 3de acille gittim aradım hemn ilgilendi calısanlarda çok özenli davrandılar sadce bazen hemsireler cok cins insanlar denk gelebiliyor