Alisaseyma Kızlar doktorun söylediği haftayla uygulamanın gösterdiği hafta aynı öı ? Mesela doktor 10+2 diyor ama uygulama 8+5 ? Bu durumu yaşadınız mı ?
Esra-sari Alisaseyma doktora gidiyorum her gittiğimde farklı hafta söylüyo bende anlayamıyorum bu olayı 25 olmam gerekirken 24 diyo mesela sonra tekrar ona göre yazıyorum tarihi yine gidiyorum yine değişiyo 🙂
Fatmabngl Doktor bebeğin gelişimine göre söylemiş o haftayı bebeğin gelişimi 2 hafta önde yani ama doğumu programa göre hesaplayacaksınız.