Merhaba anneler bugün normal kontrole gittim herşey iyi dedi doktor suyu kilosu normal doğum pozisyon da hareketli birde nst istedi oraya girdim orda tansiyon da baktılar yüksek çıktı idrar tahlili istedi sonra doktor biraz dinlen dedi tekrar ölçüldü tansiyon 15 9 geldi idarda protein çıktı sınır da dedi tansiyon ilacı yazdı sonra günde 3 defa normal günüm 26 Mayıs 40 haftalık ama tansiyon dan sebeb bu cuma gitcem tekrar şuan 38+5 im ama korkuyorum her an hareket etmezse panik yapıyorum bu sefer tansiyon yine 14 8 e çıkmış limon içtim bol su tüketiyorum Allah’ım hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla kucağımıza almayı Rabbim nasip etsin