Emregizem bugün 00 geçe tam 17 haftalık olduk kızımla .. ama henüz hareketlerini hissedemedim kime sorsam 16 da hisseden bile var 🙄🙄
Gokcecelik Emregizem ilk 20.haftamda hissettim şuan 22+4 uz hala doğru düzgün hissetmiyorum ilk gebelikte oluyomuş onunla teselli ediyorum kendimi 🥰
Seda_nrr Emregizem hiiiç moralinizi bozmayın :) 21.haftaya giriyorum 20.haftada biraz hissediyordum şimdi net hissetmeye başladım :) ilk gebeliklerde çok normal
2bebekannesi___ Emregizem canım bende 18+1 im geçen haftadan beri sadece şu şekilde hissediyorum gece yatağa girdiğimde soluma doğru yatıp elimi karnıma koyuyorum çok sessiz bi şekilde bekliyorum hafif kıpırdanmalarını hissediyorum öyle yapmazsam direk durduk yere bende hissetmiyorum ☺️
Beyzan Emregizem ilk gebeliğik için 16 filan çok erken elbette hisseden vardır ama kendinizi kötü hissetmeyin ben 21 de hissettim ilk gebeliğimde. ama ikinci de 17 de hissettim sizin biraz daha zamanınız var