arkesophia
Gece içiyorum ben yatarken sabaha çıkartıyor tuvalete ama dışarı çıkmıycaksanız için derim ben baya bi kabızlık çektiğim için bir bardak suya iki ölçek atıyorum ama haftada 1falan içebiliyorum çalıştığım için siz 1 ölçek deneyin bi kendinizi ona göre arttırırsınız etki etmezse bence yada çok kötü hissediyosanız direk iki ölçek için ishal gibi oluyosunuz zaten