NeSeli_Biyolog Antalya merkezde herhangi bir devlet Hastanesi’nde (üniversite, araştırma, devlet) doğum yapıp memnun olan var mı? Önerebileceğiniz hastane hangisi olur?
Sadece_anne NeSeli_Biyolog Ben muayenemi hep kepez devlette yapmistim doktorumda çöl iyiydi gercekten ama sanirim pandemi dolayısıyle orasi doğum yapmiyor
Hlmdmr NeSeli_Biyolog devletler hakkinda hiç bir bilgim yok devlet hastanelerine karşı antipatim var kızımın doğumundan kaynaklı.. geçen hafta kuzenim atatürk devlet de doğum yaptı normal doğum için çok zorlamışlar dikisleri atmaları 1 buçuk saat sürmüş yine de karar sizin
Fatosef NeSeli_Biyolog binadaki komşum 4 yıl önce Atatürk devlette doğum yapmış ebeler gayet tatlı dilli konuşmuş tavsiye etmişti. 6 ay önce de kızını eğitim araştırmada doğurmuş ordan memnun kalmamış. Ben kepeze gidiyorum muayeneye ama doktorlar çok ilgili değil bazısı. Doğum için nasıl olur bilmiyorum. Hepsi şans işi Allah iyileriyle karşılaştırsın.
3_prenses_annesi NeSeli_Biyolog kepez devlet Ali pota👍 iki kiziminda da ona gittim ilgisi alakasi konuşması anlatımı %100
NeSeli_Biyolog Sadece_anne Ben Araştırmaya gidiyorum ama doğum konusunda çok kararsızım muameleden memnun kalmayanlar var muayenelerde sıkıntı yaşamadım ama doğum ne olur bilmiyorum. Özellere de yetisemem maalesef 🤷 napcami şaşırdım
NeSeli_Biyolog Sadece_anne Birde geçen arkadaşım erken doğum riski ile acile gitmiş araştırmaya. Doğum yapacak olursa alamayiz yer yok demişler.
Sadece_anne NeSeli_Biyolog Ben araştırma icin hic iyi seyler duymadim inan ama sanki tıp guzel diyorlardı bak simdi hatirladim canim. Bende ozele gideceğim ssvd istiyorum çünkü
Eylem_kaya07 NeSeli_Biyolog eltim eğitim araştırma da doğum yaptı çok temiz ve gayet iyi ilgilendiler
NeSeli_Biyolog Sadece_anne Tıpa iyi diyorlar ancak ordada asistanlara birakiyormus doktorlar. İyice kafam karıştı. Özel nereyi düşünüyorsunuz
NeSeli_Biyolog Sadece_anne valla öyle demişler. Tıpa sevk ederiz sancı çıkarsa demişler. Çok ilginç gerçekten.
Hlmdmr Sadece_anne 10 yok önce kızımın doğumunda beni boş yatak yok deyip çıkardılar canım eğitim araştırmadan doğrudur şimdi özel vitale hastanesi e gidiyorum hiç denemedim bile devleti
Sadece_anne NeSeli_Biyolog 2019 da kizimi uncali meydan hastanesinde dogurdum maalesef istemesemde zorunlu sezeryan oldum doktorun Hayriye Gözüaçık. Kendisinden ve hastaneden çok memnun kaldim ebeler çok cana yakındı. Ama simdi ssvd istiyorum yine ayni doktora gideceğim diyorum ama bakalim arastiriyorum bende hala 13+2 yim yeni daha.
NeSeli_Biyolog Sadece_anne Ben normal istiyorum ama tabi ki bebeğin durumuna bağlı 29. Haftadayiz çok da birşey kalmadı bende şimdiden araştırıyorum. Normal Doğum ücretlerini özeller için fazlasıyla yüksek Buluyorum ben sezeryan olsa bir nevi Ameliyat sonuçta normal olabilir ama. Normal doğum için aşırı yüksek.
NeSeli_Biyolog Hlmdmr Atatürk devleti hiç düşünmüyorum bile açıkçası. Hijyen ve ortam hiç hoş değil. Ama araştırma ve tıp fakültesi arasındayım.
Hlmdmr NeSeli_Biyolog kepez devlet hastanesini bi araştırmanı öneririm bi arkadaşım ordan çok memnundu. Sinem tuzcuoğlu doktorun ismi eğitim araştırma da da ender atalay varmis sanırım onun adını çok duydum
NeSeli_Biyolog Hlmdmr Evet Ender bey amelîyatimi yapmıştı benim memnundum. Ama doğuma maalesef kendi doktorun denk gelmesi çok çok zor. Ebeler yaptırıyor normal doğumu. Sanırım devlette işin şansa kalıyor. 😪
3_prenses_annesi Fatosef hamgi doktor canım ben ikisini de orda yaptim Ali pota çok memnun kaldim sizin doktor hangisi acaba