Merhaba arkadaşlar 28 haftaligim bugün çok yürüdüm ondan mi bilmiyorum sanmıyorum ama goguslerimin tam alt tarafında acı hissi var bunu yaşayan varmı acaba ilk önce sudyen demiri batıyo rahatsız ediyo sandım daha sonra acaba büyüdü baskı mi yapiyo diyorum bugün bide aşı oldum tetanoz aşısı bilemedim ne olduğunu yaşayan varmı bunu acaba😊