gunesimbz Aselliya ya ne güzel Allah bizede nasip etsin bir an önce o günleri görmeyi, sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 😇
Nefesim3 gunesimbz 3.gebeliğim iki kızımda sezeryan dı o yüzden buda sezeryan nasipse oğlum olucak inşallah🙏
gunesimbz sehri_hzr ben daha başlamadım aslında ufak tefek parça kıyafetler görünce aldık o kadar birdahaki ay toplu başlayabilirim :) siz ne hazırlıkları yaptınız