Ikicocukannesii_1 14 haftalik hamişler cinsiyeti öğrenebildinizmi ben hala gitmedim ama çok merak ediyorum acaba gittiğimde öğrenebilirmiyim kızıma kizmi erkek mi kardeş gelicek acaba ☺️🤔🥰
2inciannelik Ikicocukannesii_1 Perşembe 14 oluyoruz . Öğrenemedim en son 12 haftada gittim .16 hafta olunca gel dedi 7 haziranı bekliyorum ama aşırı merak ediyorum rabbim gönlümüze göre versin
Zeytinlimon Ikicocukannesii_1 şimdi 14 oldum 12+3 de 2li taramada öğrendim cinsiyeti %90 tahn yaptı dr um💕💕
Yarselma Ikicocukannesii_1 11 haftamda yuzde 75 kiz dedi baska bi doktor 14 haftamdada yüzde 95 kiz dedi insallah saglikla hayırlısıyla gelsinler hepsi 🥰🤲
Irem2021 Ikicocukannesii_1 daha 10+5teyim ama kızıma kız kardeş olmasını cok isterim 🥰 Hayırlısı Allahtan
Yakamozz42 Bende bugün 14 haftalık olduk haftaya salı günü gideceğim inşallah o zaman öğrenirim 12 haftalıkken gittim daha çok erken dedi yorum yapmadı size tahminde bulundu mu doktor
Ikicocukannesii_1 Yakamozz42 yok canım bende en son 12 haftalıkken gittim inşallah 2 hafta sonra gidicem 16 haftalık oluyoruz o zaman öğrenirim inşallah 🤲
Ikicocukannesii_1 Irem2021 rabbim ne verirse başım üstüne benimki sadece merak 🥰bende çok isterim bi kız kardeş olup birbirlerine yoldaş olmalarını 🥰🤲
sumeyyee28 Ikicocukannesii_1 Perşembe günü 15 haftalık oluyoruz o gün doktora gideceğim 12 haftamda ikili test yapılırken sorduğumda henüz çok erken dediler tahmin de bulunmadılar bakalım heyecanla bekliyorum perşembeyi 🤰