Yldz4747 Doktor bana kız olduğunu söyledi eşim diyor ki ilkten belli olmaz bi daha gidip baktıralı. 16 haftalıkken öğrendim
Esra23sare Yldz4747 bana 15 haftalıkken kıza benziyor dedi bugün tekrar gittim 17 haftalık oldum dediki pek göremiyorum ama kız yine dedi bende başka bir doktora gittim dedi bu erkek baya baya erkek dedi
Yldz4747 Esra23sare bana benziyor demedi net bir şekilde kız dedi ama eşimi ikna edemiyorum. Illa sürekli gittiğimiz doktorun bakması gerekiyor