Merhaba arkadaşlar, 12 itibariyle 39+5 olduk. Bugün 2. Kez çatı muayenesi oldum doktorum bebek hala kemiğin üzerinde dedi biraz da iri bir bebek 3800 artık inemez dedi. Sezeryan yapmak istiyor. Ben 40 olsun en azından içim rahat etsin diye perşembeye kadar beklemek istedim. Bu durumda olup normal doğuma dönebilen var mı aranızda inmez mi kemiğin altıma bebişim. Sezeryandan korkuyorum 🥺