Merhaba arkadaşlar. Geçen hafta bi sağlık sorunu yaşadığım için hastaneye gittim. Doktor ultrasonla baktığında herhangi bişey görmedi. Kan sonucum çıktıktan sonra beta değerim çok yüksek çıktı. Alttan muayene etti bu sefer. İki kese gördüğünü ikiz hamile olduğumu söyledi. Dün kontrol için hastaneye gittik tekrar. Karnımdan ultrasonla baktı tek kese gördü ikincisini görmedi. Ya diğer kese kendi kendine yok oldu gelisemedigi icin ya da küçük diye henüz gözükmüyor gibi bişey dedi. Başına böyle bişey gelen oldu mu?