AycanAycan19 38+1 beldeki ağrı daha dogrusu kalça ağrısı gibi bir ağrı var cok siddetli değil ama hissediyorumm. Normalmi ac3ba yoksa dogumla alakalimi 🤔😔
momsboys AycanAycan19 siyatikte olabilir. önemli olan dinlenince gecmemesi ve sürekli aynı dakika aralıklarıyla gelip 30-40 saniye sonra geçmesi eger böyle oluyorsa dogum sancısıdır
AycanAycan19 momsboys yok sürekli duran bi agriii suan dusa gircem geçer inşallah korktugum icin mi aceba oluyo boyle psikolojik😵