Bugün kontrole gittim .26+2yim.Doktorum böbreğimde genişleme olduğunu, sağ tarafıma asla yatmamam gerektiğini söyledi..ilerlerse tel takılmaya gidiyomuş.Boyle bir durum yaşayan oldu mu ?, hamile birine boyle bir operasyon yapılır mı? Ayrica surekli sola nasıl yatilir ,ben sola yatiyorum ama arada solum agriyinca sağa donebiliyorum bobrek genislemesi nedir ?