Glsn58 Kamuda çalışan anneler 32. Haftada çalışabilir aliyoruz onu daha sonra 34. Haftada ya da 35. Haftada bozdurabiliyor muyuz yani illa 32 ve 37 arası çalışma mecburi mi
hllnzll Glsn58 ben bugün 32 hafta çalışabilir raporu aldım daha sonrasında çalışamaz raporu alabiliyormuşuz 37 ye kadar çalışmak zorunlu değil
schulemiss1 Glsn58 calisabilir alip istediğin zaman bırakabilirsin. Fakat calisamaz aldktan sonra calisabilir vermiyorlar
Mumyy Glsn58 istediğiniz zaman izne ayrılabilirsiniz 33 34 size bağlı 37de zorunlu olarak ayriliyorsunuz