Gzmkol Kacıncı aya kadar ayakta namaz kıldınız ben 8 ayıma yeni girdim artık zorlanıyorum sanırım oturarak kılacagım 🤦🏽♀️🤷🏽♀️
whitedream Gzmkol maşallah ne güzel ben daha yeni öğrendim ama otururken batma oluyo düşük tehlikemde var bişi olcak diye korkuyorum
ASL93 Gzmkol bende bunu merak ediyorum 6. Ayıma giriyorum suan bi sıkıntı yok ayakta kılabiliyorum ama bakalım ne kadar daha ayakta kılabilirim 😇
2kizanasi Ben doğuma kadr ayakta kıldım eşimle geçen sene teravih kılıyorduk onda sonlarda oturmuştum bir kaç kere vücut yapınıza bağlı otururak kılmakta bir sakınca yok sonuçta 🍀
Bmom Gzmkol 39 haftalık olduk hala ayakta kılıyorum pilates vs de yapiyorum onu yapabiliyorsam namazıda kılarım inşallah pilatesten daha çok faydasi olur ☺️
Aysobaciniz Gzmkol ben 21 haftadayım ama secde deyken karnım çok sancı yapıyor bacaklarımı açıyorum o şekilde secde yapıyorum.
Uyumsuzzz Ben 19 . Haftadayım karnım çıktıı namaz kılarken bazen engel oluyor gibi geliyor ilerde nasıl olacak tahmin bile edemiyorum 😃
Fatma969 Gzmkol doktorumun söylediğine göre egilip kalmada bebekle ilglili bebek kesesiyle iilgili sknti olur oturarak kil dedi 30 haftalik olduk bizde
Esos93 bende 22 haftadayim durumuma bagli sirtim belim agriyor cok baska çocuklarımın pesinde dolandigimdan cok yorulunca oturarak kiliyorum
Nurr4545 Aydan sonra bi diz ağrım oldu hamilelikle alakalı değil sonrasında ağrımdan ve zamanla göbeğimin de büyümesinnden dolayı oturarak kılıyorum