Ebrucukss-001 Kızlar merhaba 14 haftalık hamileyim geçen hafta ikili test yaptırdım yeni çıktı sonucum e nabızdan baktım 1.80 çıkmış sizin ki kaçtı değerim normal mi ? Ultrasonda gayet normal dedi doktor