Bence doktorunuza da danışın çünkü hamilelikte 2 doz gerekli diye biliyorum. Hatta dün hemşire ile konuşurken 6 ay sonra 3. Aşıyı ve 1 yıl sonra da 4. Aşıyı vurulursam 10 yıl koruyuculuk olduğunu ve diğer hamileliklerim olursa gerek olmayacağını söyledi. Galiba 5. Doz da oluyormuş o da ömür boyu koruma vaat ediyor. Şuan 2. Dozumu oldum.