irorkay hastane kendi tercih ettiği mamayı veriyor böyle bir risk almak istemiyorsanız kendi araştırmalarınız sonucu bir mamayı bence çantanıza atın mesela benim hastanem aptamil veriyor ben istemiyorum. O an alınır deniliyor ama yani o an hangisi iyi hangisi kötü eşiniz ya da yakınınız gidip almakla uğraşacak eğer kullanmasam bile ben bütçe ayırabilirim diyorsanız mutlaka mama alın derim sürekli mamayla besleyin demek değil bu mama hazır da olsun süt gelmezse yine sağımdır emzirmedir tabiki yapılır ama bebeğin aç kalması daha kötüye sebep olabiliyor. Son zamanlarda en çok araştırdığım konu olduğu için uzunca yazdım tabi tercih yine sizin 😊