Gulcan02 38 haftalık hamileyim ve kesinlikle normal doğum istiyorum, bakın bütün memeliler familyası normal doğum yapıyorken insan neden bi. Risk yokken sezeryan düşünsün ki? Ve şunu belirteyim doğum bebeğin geleceğine yapılan bi. Yatırım dır sezeryanda bebeklerin yaşadıkları şok yaşamını etkiliyor geleceğini. Etkiliyor ve bu küçümsenecek etkiler değil. Tabiki risk anında sezeryan hayat kurtarıyor ama bir risk yoksa neden normal doğum değil? Adı üstünde normal kadın bu süreçte bilincli. Olursa kendini doğumun normal seyrine bırakırsa ve tabiki eğitimle ağrısız doğum yapmanız bile mümkün biraz araştırabilirisniz.