Selino 1 gunde yapmasaydınız keske dınlene dınlene yapsaydınız, ıkı üc gune bolseydiniz. Yaklaştıkca zaman agırlık oluyor. Bnse 32 33 te dusunuyoeum utuşeme ıslemini. Zaten ütü olayına alıştım heralde eşimin işinden dolayı. Bkrde 3 bucuk yasında oglum var. Onunda kıyafetlerı hala utuluyorum. Utu işi bitmiyor. Çamasır da aynı sekılde tabı🤷♀️☺️