nazmiyeee merhaba, öncelikle geçmiş olsun. 20. Haftadaydı sanırım dişimde ağrı oldu kadın doğumcumla görüştüm yaptır dedi. Ama geçici dolgu yaptık doğumdan sonra kanal yapacak diş doktorum. Film falan da çekmedi bilerek bebek radyasyon almasın doğumdan sonra hallederiz hepsini dedi