Melis406 Arkadaşlar aranızda bu hastanede doğum yapan, yakını doğum yapmış vs memnun olan olmayan var mi veya nereyi önerisiniz
irorkay Melis406 doğum yapan değil de bir süre giden bir arkadaşım vardı. Oradaki doktor Süha beye. Sonra başka bir yer ile devam etti gebeliği biraz riskli idi. Siz hangi doktoru düşünüyodunuz. Bu arada o hastane evimin dibi benim ama ben de farklı bir yere gidiyorum
Melis406 Ben neslihan hanıma gidiyorym koruya mi gitsem diyorum oranın da cok kötü yorumları var simdilik medclparktaym ama kararsızım
irorkay Melis406 ben aşkın evren güler muayenehanesine gidiyorum. Çok çok memnunum. Size de öneririm :)
Melis406 irorkay evet duydum onu bakalm olmazsa deneyeceğim çok kararsızım bi cok hastane karşılıyor ama her hastanenin de kötü yorumları var 😬😬
irorkay Melis406 aynen her hastanede olur öyle kötü yorumlar. Şu an gittiğinizden memnunsanız değiştirmeyin ama kafanızda tek bir soru işareti var ise değiştirin