Ciara93 Pinarrecep tansiyon düşüklüğü yaşıyor olabilirsiniz aynı şikayetle doktora gittiğimde bol su 💦 ve tuzu kes dendi
sare55 Pinarrecep bende oyleydim allahtan gecti.36 dan sonra. hep sabahlari ellerim titrerdi. bide gozlerim karariyodu. disari cikinca basim donuyodu. illa oturcam diyodum. gecer insallah seninde. dusuk tansiyondan o genelde. bol su ic
Merveeeeeeeee Pinarrecep birşeyler atıştır sürekli ağzını boş bırakma :) acıkıyor bebiş ondan da olabilir bir de güneş de dışarı falan çıkmamaya çalış :) benim de çok bas dönmem oluyor sürekli birşeyler atıştırıyorum :)