Çatı muayenesi sonrası normal doğuma çok uygun olmadığını öğrendim bebek her halükarda doğar ama seni çok zorlar dedi doktorum ve sezaryene karar verdik ancak hiç düşünmediğim planlamadığım bir sonuç oldu sezaryenle ilgili tecrübesi olanlar anlatmak söylemek isteyenler var mı acaba ?