Syss326 Merhaba hanımlar . 33+4 haftayız . Erkek annesiyim . Şuan için sağlığımız da bir problem yok. Sizce erkekler erken mi doğar geç mi?
Gamzecvk52 SutlacimiYedimmiBen bende 35. Haftadayım be oğlum doğum kanalına girdi doktor iki gün dayanmaz dedi kilosu 2700 küveze girer mi korkuyorum 🤦🏼♀️Sezeryan olucam zorunlu çatımda dar benciğer geliştirici vurundum ona rağmen oğlum karnımda aşırı hareketli ve vajinaya baskı hissediyorum
Sed22-09 Syss326 kişiden kişiye değişiyor bence canım benim annem ablamı 8 aylık benide 9 aydan 1 gün alınca doğurmuş abimi de tam zamanında benimde oğlum olucak mesela erken mi olur geçmi bilmm arkadaşımın da kızı oldu oda 40 haftayk geçince doğurdu
Aysegultkk Syss326 bence vakti zamanı gelince doğuyorlar kendiliğinden 39+5im erkek bebeğine hamileyim kızda da erken yada geç doğan oluyor