Sevgi_123 kelebegimm07 Fark etmiyor korkucak bişi yok canım hafif sızı oluyor kolunu oynatırken onun dışında bişry olmaz
umudunannesiii kelebegimm07 korkulacak bir şey yok cnm sadece bir kaç gün ağrı oluyor sanki kolunun üstünde bir kol dha varmış gbi olmustu bende
vuslat_ekimde kelebegimm07 ben bugün oldum korkulcak bişey yok kalçadan nasıl iğne vuruluyosa aynı öyle gibi geldi bana gelince duşta aldım 2 saat sonra bişey olmadı hafif ağrı var şuan kolumda o kadar
gulsen_57 kelebegimm07 fark etmez canım vurulduğu an hiçbirşey hissetmiyorsun ilk dozda biraz ağrı oluyor bikac gün ama ikinci dozda ağrı olmuyor 😊
kelebegimm07 umudunannesiii işte o sıvı içeriye sıkılırken bazen ağrı oluyor zorla gidiyor gibi içeriye neyse ya başa gelen çekilir sonucu güzel değil mi bebisimiz için herşeye değer 🙏🥰
Abcc Bende oldum 2 hafta önce ilk dozumu bi kaç gün cok hafif acı oldu sadece ağrım sızım olmadı çok şükür
minnakvearas kelebegimm07 aşıdan korkarsan doğumu nasıl yapcan🙈 birsey hissetmiyorsun yapilirken ben bugun oldum biontech aşısından sonra hicbirsey geldi bir de 4 saat araba kullandim korkmayin bunlar iyi günlerimiz bence😂
minnakvearas vuslat_ekimde yan etkiyi soruyorsaniz ilk dozda olmuyormus zaten sadece 2 gün feci kol agrisi yapti tetanozda hic kolum agrimadi o sekilde kiyas yapayim size😅 Biontech in 2. Dozunda yan etki oluyormus zaten ilk doz sadece şiddetli kol ağrısı yapıyor 2 gün.
vuslat_ekimde minnakvearas benim tetenozun ilk dozunu vuruldum bugün 3. Gün biraz ağrı oldu o zaman biontech daha sıkıntılı
Havva58 kelebegimm07 dikkat etmeniz gereken tek şey kolunuzu sıcak tutmak ben ilk tetanoz aşısı olduğumda kolumu sıcak tutmadım çok ağrıdı daha sonrasında bir tülbent sardım geçti ağrısı