Kizlar cumartesi gununden beri hastaneye gidip geliyorum surekli cumartesi cok sert bir sancim oldu acilen devlet hastanesi aciline gittim 1 cm aciklik oldugu soylendi ciger gelistirici vuruldu ardindan kuvez olan bir hastaneye sevk edildim nstler sanci durdurma serumlari derken evdeyim bebegim dogarsa kuveze girermi ilk gebeligim cok korkuyorum hafta olarak daha cok kucuk degilmi tecrubelerinizi paylasirmisiniz ne olur 😣😣