NazliKdt Minnosannem12 yani İnternette sakıncalı dşye gördüm ve çevrem de düşük tehlikesi falan diyor
Minnosannem12 NazliKdt ben tuvalet ve banyoda kullanıyorum ama aşırı derece de değil birsey olmadı ama yinede dikkat edin ozman
metehaninannesiii NazliKdt elle temas olmasa bile kokusu ağır o yüzden fazla kullanmayın özellikle diğer deterjanlarla karışım yapmayin allah korusun zehirleme yapar