Deletedmom57 Kızlar aranızda benim gibi şeker yüklemesi yaptırmayan var mı ? 33 + 1 de doktorum bebek iri dedi 2 hafta önden gidiyor şeker le alakası olurmu ?
Buketali Deletedmom57 ben tip 2 şeker hastasıyım ilaç kullanıyorum ve her gün 7 defa ben kontrol ediyorum şekerimi cihazla 2 hafta önden gidiyor benim bebeğim de ama bu iri bebek anlamına gelmez dedi doktorum tabi siz yine doktorunuza sorun çünkü insülin kullanınca bebek fazla gelişiyor
Pcoslubiranne Deletedmom57 Normal tahlilleriniz yapilmadi mi bazi doktorlar ona gore yapiyor benim şekerime bakildi normal araliklarda cikinca şeker yuklemesi yapmadi.Benim bebeğim de iri.
Asli_19 Kızlar şuan hastanedeyim şeker testi için açken kan verdim 1 şişe verdiler onu içtim sonra 1 saat sonra kan verdim sonra 1saat sonra tekrar kan verdim sonuçları bekliyoruz daha o içecekten icicemmi acaba ?bitti mi?
Aycann Asli_19 daha yapmazlar 75 gr lık yükleme yapmışlar size ki 50 gr dan daha sağlıklı çünkü 50 gr da yüksek çıkarsa bu sefer 100 gr lık yapıyorlar 2 kere yükleme yaptırmış oluyorsunuz bi kere 75 gr yapılması daha mantıklı ve sağlıklı .
Mihri-musta Benim doktorum önce açlık şekerine bakacağım sonra şeker yüklemesine gerek olup olmadığına karar vereceğiz dedi. Sizde de böyle mi oldu
Deletedmom57 Pcoslubiranne kan sayımı istedi en son herşeyim normal çıktı ben dedim şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum diye doktorum da tamam dedi
Pcoslubiranne Deletedmom57 bebegin iri olmasinda gebelik sekeri de etken.Istemediyseniz yapacak bir sey yok.Iri olup gebelik sekeri olmayan da var.Seker yuklemesi yaptirmadan bunu bilemeyiz