Minnosannem12 Bebek için Biberon emzik emzik kutusu Puset 1 nohut battaniye 1 muslin 1 penye battaniye 1 tane 10lu hastane çıkışı 1 tane 5 li hastane çıkışı 1 çorap 2 ağız mendilli 6 bez 1 ıslak mendil Mustela pişik kremi 1 tane tulum lohusa takımınin Kendim için 2 adet pijama takımı 1 gecelik 2 sutyen 2 çorap 2 atlet 3 külot 3 lohusa kulodu 1 terlik Havlu lohusa tacı terliği ve bebek tulumu takım Makyaj malzemesi Çıkarken giymek için eşofman takımı tişört koydum
umudunannesiii Minnosannem12 pusete flan gerek var mı acaba bnmde ilk geneligm bilmediğim için soruyorum
Sehertsn Minnosannem12 bana da 6 benz cok az geldi. 1 gece kalacak seklinde düşünürseniz fazla koymakta fayda var bence
Senmerve Minnosannem12 6 bez az canım sen onu 15 e çıkar anca yeter 1 gece hastanede kalıyosun zaten sürekli kirletiyo ya çiş ya kaka gazlı şekilde yaptıgı için kakası falan hep tasıyo yada niz doğru bezlemeyi bilmiyoruz ilk doğumda benim şniallah 2. Olucak en az 10 olsun 15 e çıkar garanti olsun lohusa kilodu yerine depend alırsan daha rahat edersin nirde pilastik kaçık çatal maske kotmanı tavsiye ederim
Minnosannem12 umudunannesiii nekdr yaticagim bilmiyorum ama emin olun herkes neler koyuyor kanamam olur bebek üstüne Leke yapar VS diye koydum siz nasıl hazırladınız
mothers_baby2021 Herkes öneriyor bende henüz almadım ama depend alın mutlaka ,kahve ,atıştırmalık, terlik koymayı unutmayın :)
umudunannesiii Minnosannem12 ben daha 22+5 im herhangi bir hazırlığım yok Evet elalem dolduruyor baya yani bzim burda genelde bir gün o da doğum yaptgin gün yatiyolar ertesi sabah hemen çıkartıyorlar o yüzden pek bseg koymayı düşünmüyorum ama tabiki ileriki zamanlarmda belli olur
semrakin_16 Minnosannem12 bn hastaneninkini kullanmadigim için nevresim takimi da koydum.dogumun şekli her an degisebileceginden karton bardak ve nescafe de eklenebilir
semrakin_16 Minnosannem12 evet.bir de kağıt havlu koycam ben.bir de hastanenin yemeğinden yemediğim için birer tane tabak kaşık ve çatal.bir de bitter cikolata