Peliiin Kızlar bugun kalp atışı için doktora gittim ultrason görüntüsünü gören herkes ikiz mi diyor. Doktor öyle bir şey demedi öyle olsa söylerdi herhalde 🙄 sizce
Ecemeylul Peliiin bence yok canım benimde ilk gittiğimde böyleydi ama şimdi bı bebek var o zaman da 1 di orası karın boşluğu falan olabilir
Bebebebe Peliiin diğeri kese gibi değil zaten ucu açık gbi duruyo ve içi boş diğerinde bebek gözüküyor. ki doktor böyle bi ayrıntıyı vermemezlik yapmaz ikiz gebelik der direk🤷🏻♀️