SedaOzdmrr Bugün kontrole gittim kizlar 28+2 haftalık hamileyim bebeğin kilosu 1.200 sizlerde nasıl kizlar normal mi 🙂
-Cansu- SedaOzdmrr bizde 28+2yiz 27+5 de kontrole gittiğinizde 1180 kilosu hatasıyla uyumlu demişti Dr 😊
ikizannesi24 SedaOzdmrr bende bugün gittim canım tam 27 haftalığız biri 1023 biri 1013 gram haftasıyla uyumlu ikiside dedi ☺️
buiyimi SedaOzdmrr bence normal aralıkta kilonuz bebegin kilosunu bu kadar takmayın derim kilolu bebeği doğurması cok zor oluyor
ikizannesi24 SedaOzdmrr evet canım çok şükür zaten erken doğum olma ihtimali var ikizlerde hep o yüzden en azından kiloları iyi olsun doğana kadar ☺️
buiyimi SedaOzdmrr ben kilolu doğurdum kızım 10 gün içinde kilo verdi arkadaşım zayıf doğurdu maşallah 10 günde kilo aldı toplandı çocuk ☺️ doğduktan sonra toparlarlar
Busracikkkk buiyimi kaç kilo doğdu normal doğum mu oldu bana doktorum kilosu sınırda dikkat etmezsen sezaryen olabilir dedi moralim bozuldu 😔
ebdk haftasıyla uyumlu çıktı mı yada dr unuz ne dedi gerisini boşverin 3 kiloda doğsa 5 kiloda doğsa birşey değişmiyor 5 kilo doğursan madalya mı verecekler kulaklarınız etrafa kapayın sağlıkla doğsunlar yeter