Merhaba kızlar daha önceki hamileliğimde böyle bir durum yasamadım. normalde ayın 18 inde adet olmam gerekiyor fakat bugün hatta 1 saat önce hafif pembemsi bir akıntı geldi. Şimdi bu açık renkli pembe akıntı pembe-kahverengi karışımı bir akıntıya döndü. Sizler böyle bir durumla karşılaştınız mı? Acile gitmem gerekir mi? internette kanama olursa gidin diyor ama daha önceki hamileliğimde yasamadığım için bu konuda bilgisizim.