Susamtanem2 Kızlar iyi akşamlar şimdi bı kaç hastane yazacağım bu hastanelerden gittiğiniz varsa memnun kaldığınız Dr ve fiyat bilgisi verirseniz sevinirim Özel ekol Ata sağlık Sada hastanesi Özel yaşam tıp merkezi Özel Gazi hastanesi Özel Gözde hastanesi
gulin-35 Susamtanem2 ataya gıdıyorum pınar hanıma arkadasım meltem hanıma gıdıyor onun doktoru cok daha ıyı bende sona yaklastım dıye degıstırmedım ayrıca gozdeyı sılın bence lıstenızden yegenım orda calısıyor benı bıle kabul etmedı oraya sıkıntıyı dusun
AhahHbzhz Susamtanem2 ekolde kadın doğum yok canım bildiğim kadarı ile ayrıntılı usg için sormuştum benim doktorum ekolün karşısında olduğu için orda ayrıntılı usg yok diye ekolü aradum bugün kadın doğum bölümü olmadigini sölediler doktorum kordon tip merkezinde ekolün karşısı doğumu sada ile anlaşmalı orda yapiyo muhteşem bi doktor kızımda da kendisine gittim oldukça tecrübeli güler yüzlü bi doktor ve çok iyi ilgilenir herşeye detaylı bakar herseferinde
Dilay24 Merhabalar, söylediğiniz hastaneler arasında tavsiye edeceğim hastane yok ama doktorumdan ve hastaneden memnun olduğum için size de yazmak istedim. Ege şehir hastanesi. Dilay gökdeniz 😇 hayırlısı olsun hakkınızda 🌸
Susamtanem2 Dilay24 Dr ile aynı adınız sanırım Dilay hanım aklımda Instagram dan takip ediyorum siz kaç haftalıksınız hatanede yoğun bakım ünitesinde var dimi ? Muayene ve doğum ucret bilgisi verir misiniz
Dilay24 Susamtanem2 evet doktorum ile adaşız 😇 yoğun bakım ünitesi vardır diye düşünüyorum. Tam net bilmiyorum. Muayine ücreti 150 TL. Doğum ücreti de 4000 TL, 4500 TL miş bende sormadım. Buradaki bayanların yazdıklarından okumuştum. 16. Hafta dayım şuan 🌸
Melike3535 Susamtanem2 var bebek yoğun bakım ünitesi sitesinde resmide var bende yarın başlıyorum dilay hanıma hayirlisiyla😊
Dilay24 Susamtanem2 bulaşıcı hastalıklar, hormon testlerim, vitaminlerim vs hepsini sağlık ocağında yaptırdım. Kendisi de dedi sağlık ocağında yaptırabilirsin diye. Sadece 2 li tarama testini yaptırdım orada. Bir de nasip olursa 20. Hafta da detaylı ultrasonu yaptırıcam.
Susamtanem2 gulin-35 açıkçası bu liste giTmeyi düşündüğüm den ziyade eşimin iş yerinin anlaşması olan hastaneler belki içinden iyi bişey çıkarsa onu seçerim diye düşündüm pınar hanımı bı ara takip ediyordum ama sert birine benziyor geçen Instagrami çalınmıştı galiba ondan sonra çıkardım takipten
Susamtanem2 Dilay24 Detaylı için ücret ne kadar biliyor musunuz ? Bı de silah hanım kendi mı bakiuor yoksa başka biri mi bakıyor detayliya ?
Susamtanem2 AhahHbzhz Arkadaşım var dedi ama bende emin değilim bilgi için teşekkürler ama Dr adı yazmamıssınız 😊 Mete bey mi dicem ama yanlış biliyor da olabilirim muayene ve doğum ücreti nedir ? Doğuma eş alıyor mu acaba
gulin-35 Susamtanem2 ewet o gun bende ordaydım ugrasıyorlardı kurtarmaya sert gıbı gozukuyor tatlı dıllı ama sormadan pek konusmuyor meltem hanım cok daha ıyı o konuda
AhahHbzhz Susamtanem2 mete bey evet 90 tl muane ücreti canim muaneye eş giriyo ama doğuma girmiyo 3.500 sezeryan doğum normali bilmiyorum canim
Dilay24 Susamtanem2 detaylı ultrasonun ücretini şuan bilmiyorum cuma günü randevum var nasip olursa Ogün öğrenirim. Prof dr bakıyormuş detaylı ultrasona. Ama dışarıda çektirip getirme durumunu hiç sormadım.
AhahHbzhz Susamtanem2 hayır canım doktor ekstra bi ücret almıyo çünkü zaten kordonda doğumhane olmadığı için sada ile birlikte çalışıyolar ortak hastane gibi düşün o yüzden doktora herhangi bi ücret vermiyorsin allah korusun kuvez lazım olursa bebek için oda var o benim için çok önemliydi malesef kızım kuvezde yatmıştı o hastanede olmasi çok iyi oldu başka biyere sevk gerekmedo
Dilay24 Melike3535 sadece kan tahlili ücreti verdim. 100 TL. Zaten 10 gün içinde gitmiştim muayineye para ödemedim.