Beyzanuraslan 4 aylık hamileyim ve bugün karnımın yan taraflarında biraz geniş olmak üzere kızarıklıklar oluşmaya başladı bebe yağı kullanıyorum karnıma ve kaşıntım yok kesinlikle benimle aynı durumu yaşayan varsa yorum yapabilir mi nedir bu nasıl aşılır?