Hanımlar 30 haftalık gebeyim 1 haftadır dehset kasık agrım var resmen bebeğim sanki çıkacak gibi kasıklarında hareketini hissediyorum bianda baskı yapıyor sanki ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle şeyler yaşamadım acaba önemlimidir bilgisi olan varmı bide ilk gebeliğim oğlandı bu kız ondan mı acaba diyorum