Ilkayy Aslihancihan anladım canım. Büyük ihtimalle kızdır banada 12 den beri kız diyor daha bugün kesinleşti 16 haftalık ☺️
Aslihancihan Ilkayy hayırlısı canım artık. Bulantıların vs geçtim mi senin bende hala biraz var agzımda sürekli kötü tat var 🥴
Ozlemm92 Ilkayy sağol canım sen de sağlıkla kucağına al inşallah :) hem daha çok konulmamış hem de anlamları çok güzel olduğu için içimize sindi isim anlamı karaktere çok yansıyor:)
Mutluolmaliyim Aslihancihan ay nerde o doktor ya😀bana da bı türlü söylemiyorlar erken deniliyor 😒 11+5 deyiz
Ozlemm92 Ilkayy ya çok zor gerçekten daha önce kulağa hoş gelene bile yok ya diyorsub🤭içine tam sinen ismi bulana kadar araştır canım ona seslenirken duyduğun isimden hep mutlu ol bence çok önemli:))