Bende 37.haftada 1 cm açılmam vardı çatı muayenesi gecesi nişanım geldi 37+5 olduk henüz sancı vs yok üzerine kahverengi kanamam oldu acildeki doktorda muayene etti 1 cm sadece ve sancı yok kanama rengi değişirse sancı olursa suyun gelirse gel dediler hayırlısı inşallah belirsizlik zormuş Allah kurtarsın hepimizi sağlıkla inşallah 🤲