Biri beni aydınlatsın lütfen😕 affınıza sığınarak yazıyorum. Az önce taharet yaparken vajinadan resmen beyaz sümsüksü, işaret parmağımın uzunluğu kadar birşey cektim. ( İlk defa başıma geliyor böyle bir akıntı )
İnternetten araştırınca nişan olabileceği yazıyor. Ama daha 22 haftalığız. Bir kac gün önce randevum vardı, herşey normaldi. Şuan herhangi bir ağrım sancım yok, bebeğimin hareketlerinide hissediyorum.
Acaba yarın tekrar doktorumamı gitsem? Yada hic beklemeyip acilemi gidim?