Pakizeninmelegi Merhaba sevgili anneler 111,57 cikti deger sizce ne durumdayız yani doktora da gidicez ama heyecandan bekleyemedim sizlerinde fikrini merak ediyorum
Deletedmom_5 Pakizeninmelegi Doktora şimdi değilde iki gün sonra tekrar kan ver öyle git çünkü değerinin yükselmesi lazım daha çok yeni :)
AESahin Pakizeninmelegi 3 haftanin bile başında demek oluyor bu değer.2 gün arayla yükselme oranına bakilmaso gerekir sağlıklı bir gebelikte 48 saatte bir iki katına çıkar bu değer.İnsallah güzel güzel yükselir :)
Muratnannesi Pakizeninmelegi beta 3000 üzeri olunca domtora git uygulamada 6.haftayı bekle yani. Boşuna panik oluyorsun çünkü
Enisermgl Gitsenizfeee gözükmez 2 gün sonra tekrarla 2 katına çıkması lazım sonra 1500 üzere olunca kese gözükür bi bir hafta sonra falan 🤗😍 hayırlı olsun