Merveee34 Gizem957 günü önemli değil doğum kgsi önemli 1.ayında 600 gramdan az almamalı yoksa doymuyordur
34_21_23 Gizem957 bu kiloda olmalı diye bişey demek doğru olmaz ki. Bebekler doğduktan sonra zaten aynı kilosunda olmuyor ödemi oluyor omlarında inince kilo vermiş gibi oluyor.
3prensesannesiii Gizem957 benim bebeğim primatüre doğmuştu 35 haftalık 2.520 gr 10.günde kan aldırmaya gittik 3.800 olmuştu bebekten bebeğe değişir canım bazı bebekler 10. günde kan almaya gidildiğinde verdiği bile olurmuş
milla-s Gizem957 10.gününde diye hesaplamıyor da doktorlar ilk ay şu kadar olmalı diye hesaplıyorlar o da bebeğin doğum kilosuna göre. Kuzenim 3100 doğum yapmıştı onun bebeğine en az 4000 olmalı demişlerdi.
3prensesannesiii Gizem957 sürekli emzirdim canım gündüzleri saat başı geceleride 2 saat de 1 emzirerek
Csm Gizem957 ilk birkaç gün ödemleri gittiği için kilo verirler ama 10 günün sonunda doğum kilosuna dönmesi gerek. 1 ay sonunda da 600 gr-1500 gr arası olması gerek. Gunluk ortalama 15-30 gr alması normal.
Hemsiremom Bebek doğduktan sonra ödemini atınca kilo kaybetmiş gibi olur ve onuncu gününde doğmuş olduğu kiloyu yakalaması beklenir.yani 3 kilo doğan bebek onuncu gününde 3 kilo ise normaldir