Kızlar yarın sabah 7de yatışım yapılıcak hayırsıyla 39.haftamızda doğumumuz gerçekleşecek ilk hamileliğim ve ilk anneliğim 🥲🥰🙏doğum öncesinde bana fikir verecek yardımcı olacak bir var mı acaba tecrübeli annişler🌸 ne yapmam yada ne yapmamam gerekir ? Şu çok iyi kesinlikle yap yada yapma diyeceğini bişeyler var mı acaba?