Kızlar iğnenizi vurunduğunuz en ilginç an/yer/zaman neresiydi? Nasıl vurdunuz? Ben az önce şehirler arası otobüste yapmak zorunda kaldım😅🙈 Allahtan otobüs yolcu almak için durmuştu saatim de gelince hemen fırsat bu fırsat dedim ama o kadar alelacele yaptım ki dizilerde falan olur ya çat diye saplarlar iğneyi öyle oldu normalde evde ağır ağır okurum üflerim derin nefes alırım falan 😂 inşallah fazla morarmamıştır inice bakıcam🙈 Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah🤗🤗