Mom047 Bayanlar bebek sanki tam karnımın sağ tarafında.Ve vajinamın başında hissediyorum hareketlerini.Bu haftalarda normal mi.3 hafta önce doktor dönmüş demişti bebeğin.Çok mu aşağı inmiş sizce.Doğum yakın mı acaba?
Enk3333 Mom047 bende 36+6 yım bir haftadır böyle vajina bölgemde hissediyorum pıt pıt orası atıyor sanki hıçkırığı tuttu dün kalçamda hissettim valla 😂 Doğum kanalına inmiş olabilirler
Yahyam_17 Mom047 bende öle hissediyorum hatta benim bayada ağrım oluyor alt karnım. Çok ağrıyor işte normal doğum yapamıyorum ben
Sahirenur Enk3333 Enk3333 ay hamile değilim vallahi okuyunca hem güldüm hem çok sevindim 😍 rabbim tez zamanda kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸
Meralrabiamhmt Mom047 valla bılemedım kı ınsallah 38 de falan gelır 40 ı beklemek istemiyorum acıkcası saglıklı olsunlarda ama bu haftalarda kanala yerlesmeye calıstıgı ıcın olabılır dıye dusunuyorum
Enk3333 Mom047 bende öyle düşündüm korku içindeyim o yüzden araştırdım bugün çünkü her an sürekli kontrol ediyorum altımı paranoyak yaptılar annelerini bunlar 😂 şey yazıyordu ilk hamileliği olanlar da bir iki hafta önceden inebilirlermiş benimde ilk