Benim ikinci hamileliğim bi kaybım oldu sekiz haftalıkken troid ve kan pıhtılaşması var ben öğrendiğimde tam dört haftalıktı öğrendiğim günden beri her hafta düzenli olarak kontrol gidiyorum karın ve kasık ağrım çok oldu için düşük tehlikesi olduğunu söyledi doktorum hep yattım çok dikkat ettim ağrılarım azaldı şükür ben kalp atışını 6+1 de duydum yarın tekrar gideceğim bakalım ne olacak çok heycanlıyım biraz korku biraz heycan çok karışık duygular 🙈